3 Haziran 2014 Salı

NYX-10'lu Far Paleti (Jazz Night)

Merhabalar,

Bugün Douglas indirimlerinden kaptığım ve ilk günden beri çok sık kullandığım far paletimi sizinle tanıştırmak istedim. Sürekli gittiğim seyahatlerimde hem renkleri açısından kolaylık sağlerken hem de boyutu ve harika aynasıyla bana ziyadesiyle yetiyor.


Hem kahverengi, hem gri, hem de mavi tonlarını birlikte bulundurmasıyla benim için tam bir kurtarıcı. Farların kalıcılığı pek iyi olmasa da sonuçta far bazı icat edildi. Şükür! :) Far bazı ile günü tamamlamaya yaklaşıyoruz, tozutma problemi çok az var, pigmentaston iyi. İki taraflı bir fırçaya sahip ama ben daha fırçayı elime almadım desem yalan olmaz :)) Ayrıca çok sağlam bir kaba sahip, çantada bir şey gelmez başına da :p


Palette nasılsa aynı şekilde gösterdim renkleri sıralama olarak, bir tek sol alttaki gümüş gri pek hoş değil. O da olur artık :)


Çok severek kullandığım bu palet normalde 34.90TL iken ben yarı fiyatına hop kaptım. Aslında o halinde bile fiyat mükemmelken ben bu kadar uyguna alınca ister istemez sevdim hem de çok.


İndirimler hala devam ediyor olabilir ama olur da indirimde Douglas'ta bulamazsanız artık Boyner ve Rossmann'da satılıyor NYX ürünleri orada belki indirim denk gelir, gelmezse de 34.90TL bile mükemmel bir fiyat bu ürüne.

Sevgiler
BV

15 yorum:

  1. bende de aynı paletten var. bu fiyata bu kadar renk çeşidi. e daha nolsun :) güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle hem çok güzel renkleri var hem de çok uygun <3

      Sil
  2. Nyx in 10lu paletleri gerçekten çok başarılı bende de başka bir rengi var çok memnunum güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sen de güle güle kullan :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan, ürünlerin içinden çıkan fırçaları süngerleri ne zaman kullanacağız ben de merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hiçbir zaman :)) elimizde mis gibi fırçalar var onlara mı bakcaz ayol :)

      Sil
  4. Çok uyguna almışsın canım. :)
    Güle güle kullaan

    YanıtlaSil
  5. Ya çok güzelmiş cidden renkler çok banko! Bu paletten bulsam ben de alırdım kesin. Yalnız utanmaz resimlerde kocaman çıkıyo oysa ufak=) Güle güle kullan canııığm:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum :) harika renklerden oluşmuş bir paket değil mi :))

      Sil
  6. Çok güzel bir palet.Renk cümbüşü var...Fiyatıda çok iyi dediğin gibi...Almak isterdim aslında ama:))Bu aralar açılmamam gerekiyor:)
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. İster toprak tonlarında makyaj ister dumanlı göz makyajı, gerekn tüm renkler birarada.. :) Palete bakınca albenisi yok gibi, uyumlu renkler olmadığından ama kullanışlı olması yetermiş.. Bunu aldıktan sonra düşünmeye gerek yok cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle çok kurtarıcı bir palet :) renkler birlikte hoş durmasa da tek tek kullanımda harikalar çıkarıyor :) bir de ben çok iş seyahati yapıyorum küçücük ama dopdolu bir palet benim içim mürdüm tonları da ayrı süper :)))

      Sil
    2. Evet seyahat için kesinlikle ideal :) Sarı dışında hepsi en çok kullanılan renkler.. Güle güle kullan canım bize de göster nasıl duruğunu :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)