11 Haziran 2014 Çarşamba

Mor Mim :)

Merhabalar,
 
Bu aralar yine mimler çoğaldı gibi :) Sevgili Supercellma beni mimlemiş ben de hemencecik yapayım dedim bu sefer :) Hemen geçeyim soruları bakalım nasıl "Mor mim" :)
 
1) En çok sevdiğin yönün nedir?
Açık sözlü olmam :)
 
2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Hayır, insan yağmur yağarken mutsuz mu olurmuş hiç :)



3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin.Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
Bu soruyu içimden cevaplıyorum :D
 
4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi? 
Hayır :D :D Zaten azıcık tırsıyorum denizden, bir de yağmurda girmek mi asla :)

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?

Düşünüyorum düşünüyorum ama bulamadım. Kuzenim geliyor aklıma bir tek körüklü otobüsteydik arkalardaydık, durmak için ayağa kalktık ama otobüs öyle bir fren yaptı ki kuzenim hop koştur koştur ön kapıya kadar gitti. Durdu durdu, gelmişken bari buradan ineyim dedi. Bütün otobüs gülmüştü ona :)

6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin,kimi seçerdin?

Bu soru çok fena çok :) O zaman cevap veriyorum Charlie Sheen :))) Zevksizim kabul :p

 
7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?
Olmasın lütfen :) Tekrar sar sar izlemesin kimse benim hayatımı :D

8) Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Ne ayıp olur mu hiç :)

9) Superman mi? - Batman mi?
Superman.... Zenginleri sevmiyorum :)
 
10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik. Mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Daha geçen gün aklımdaydı, şimdi şart oldu ya gelmez aklıma :) Ama vardı öyle komik bir durum.

11) Hayatın anlamı nedir?
Yoğurt :)

 
 
Benim cevaplarım bunlardı, Google'dan alıntı fotoğraflarımı da unutmayalım :) Şimdi bakalım kimler mimlendi :)

Ezonomik
Hazel Çelik
Kozmetik Aşığı
Little Butterfly
Makyaj Denizi
Morlu Mutfak
Mor Rimel
 
Hadi bakalım kızlar siz de yapın bekliyorum :)
 
Sevgiler
BV
 
 


16 yorum:

  1. Yoğurt ne kadar ilginç bir cevap olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. mimlenmişim :) ilk fırsatta yapacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Cevaplar değişik mi olmuş ne ;)
    Ama yinede çook güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de değişiğim :) cevaplarımın da değişik olması normal değil mi ama :D :D

      Sil
  4. Ehehehe ama benim cevaplarımın çoğu seninle aynıı! Komik anıya çok güldüm:)) Yapmayı deneyeyim bakalım:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de zor bir mimdi ben de baya zorlandım :D ama baya düşündürücü :p

      Sil
  5. Mim için teşekkürler :) En kısa sürede yapacağım ama senin bazı cevapların beni düşündürdü, sen ki arkadaşların kırılmasın diye açık sözlü olmuyorsun bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. profesyonel hayatta öyleyim yoksa özel hayatımda naifim :p

      Sil
  6. Gülmemek elde değil:))Sıradan değilsin :)))
    En kısa zaman da cvplayacagım canım Tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapla tabi, merakla bekliyorum çok eğlenceli bir mim hem de adına uygun :)

      Sil
  7. Bazı soruların cevabı cidden insanın aklına hemen gelmiyor :) Sen de olduğu gibi yazmışsın çok eğlenceli olmuş :) Kuzenine sesli güldüm, harikaymış benzer bir anı da bende var, serviste kapı tarafında uyurken.. Aaaa dur bak mime yazayım bunu o zaman.. Hadi ben kaçtım.. Teşekkürler tag için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunu merak ettim :)))) yap hemencecik de okuyayım canım :D

      Sil
    2. Yaptım.. Ama aklıma başka birşey geldi yazarken onu anlattım.. :D Gel git kafa işte.. Gel beklerim :)

      Sil
    3. ama merak ettim ama bari buradan anlatsaydın olmaz mı ki :)))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)